Monday, November 12, 2012

Bertunang

This was taken sometime in May. Our engagement day.


aku tak tau pasal apa senyum macam orang geli hati sangat. huaa


Fakta hari pertunangan :

Kemeja hantaran tu, kakak ipar aku sponsor. 
Gelang bling-bling tu mak paksa aku pakai.
Rantai labuh, pun mak paksa pakai - nasib baik tudung aku lagi labuh dari rantai mak.
Tudung biru - mak punya.
Baju tunang - baju raya adik bongsu punya (she was only 16)
Kek coklat tu - sepupu aku sponsor.
Cupcake tu - beli sendiri kat member bbgs nama bakerinya : Little Bakerina
No make-up. 
Pertama kali jumpa mak & pak mertua & adik ipar (that time bakal mak mertua) 

One thing about the engagement day to keep in mind was, about an hour before the rombongan came, he texted me :

"Kami dah on the way, jaga aurat betul2, stokin mesti pakai,"

Dan sehari lepas bertunang, aku mc. Terkejut kene pinang kot? hahaha





1 comment:

- said...

Lastly gamba tunang dpt tunang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...