Tuesday, January 19, 2010

..dah ready ?

awal2 pagi lagi bos aku dah YM. checking here and there. about server migration. about exit plan. about where we had our lunch.

dan di akhir perbualan yg tak disangka-sangka, soklan cepu cemas yg ditanya. hampir sekian lama aku mendiamkan diri. dia tanya jgk soklan yg satu ni
bos: dah ready nak exam?

adeh! ready for CCNP exam. mati la aku! dah berbulan-bulan aku tangguh nak amik. bos aku sambung lagi

aku: sy sedang berusaha nih (alasan)
bos: boleh je nak register dulu. sy bayar je
aku: nanti dulu la bos (alasan lagi. cuak siih)
bos: hahaha
aku: sy amik exam dgn hasim la bos
bos: tunggu2 org ni sampai ke sudah tak jadi

bos: ok, pujuk hasim ambik skali switching exam tu. dia dah biasa buat tu..
aku: baiklah

fuhhh.. bos aku kalau nagging, nenek aku pon kalah.


dah ready?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...