Tuesday, April 25, 2017

Young & Living Essential Oil - Stress Away

Assalamualaikum,

Harini aku nak kongsi berkenaan Young & Living (YL) essential oil (EO). 


Banyak testimonial, dan juga keberkesanan EO ni dan sampailah ia juga menjadi penyebab aku terjebak. Hahaha. Its a good thing tho. Bukan la benda buruk pun. CUMA it quite pricey tapi memandangkan kaedah nak mendapatkan pati setiap EO ni sangat susah dan renyah.

Ok.

Harini biar aku spesifik terus EO yang aku rasa terpanggil nak perkenalkan kat semua. 


Stress Away - 5 ml (inclusive in starter pack)    


Macam mana boleh terjebak? Aku nak skip dulu sebab panjang cerita. Nanti aku bukak thread lain.

Aku beli starter set YL dan stress away ni inclusive dalam starter pack tu.
Dijadikan cerita, starter pack tu sampai la kat opis aku. 
So aku pun unbox. 
Ada simple instruction. Dan instruction tu suruh aku apply EO ni kat nadi, kiri kanan, dan calit skit letak kat leher. Bau je EO ni.

Dalam tak sampai 2 minit, Im free from stress!
Like seriously?? 

Percayalah.
Aku tak stress dah. 

Bau dia sangat melegakan kepala otak.

Lagi satu kenapa Stress Away ni aku beli? Sebab aku nak guna setiap kali SELEPAS kerja. Kiranya lepas kerja, kan nak jumpa anak-anak? Kita as parents ni balik rumah tau nak main hp, fb, insta. Anak-anak dengan ipad plak. 
Bila nak blend dengan anak-anak kalau masing-masing dengan tablet kan?
Pastu bila anak-anak nakkan perhatian, mula lah rasa nak marah.
Lepas marah anak, pandai plak rasa menyesal la sedih la apa la.
Tapi pastu? Buat jugak perkara yang sama.

So, cara aku, balik kerja, aku calit kat nadi, gosok-gosok. Bau-bau. 
Pastu keluar ofis. Baca bismillah.

Insyaallah for the rest of the day, takde dah rasa nak marah anak.
Sampaikan boleh je nak layan anak-anak punya ragam.

Perasan tak anak-anak ni, kalau kita main dengan dia, happy dan seri muka dia lain je. 
Berbanding bila kita sibuk dengan hp, dia plak malas nak main toys dia, sebaliknya main ipad.

Perasan ke perasan?

Aku konsisten pakai Stress Away ni for 2-3 days.
Lepas tu aku tak pakai dah. Cuma aku simpan dalam handbag. 
So bila-bila rasa stress, apply je.

Sampai la a week later bila hormon pun lain macam, apply je balik EO tu.
Dan aku rasa calm je.

Jadi aku nak war-warkan kat semua, boleh la cuba.

YL Stress Away 
15ml
RM186.

Untuk harga promosi, boleh hubungi aku melalui WA : +60192802362 










 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...