Tuesday, April 11, 2017

Tepung Kek Segera

Assalamualaikum

Ok nak war-warkan berita baik untuk semua. Tepung kek segera boleh dibeli melalui saya.

Harga murah
dan yang penting.. mudah.

Dah nama pun segera kan? Cuma kene lah ada oven. Sebab nak bakar kek tu. Kalau takde microwave, boleh je guna rice cooker. Kalau korang pandai la nak invent dari rice cooker jadi oven.

Ok cakap banyak tak nak. 
Tengok gambar ni. 
Resipi disediakan disetiap pek. Jadi takde la menggagau macam mana nak buat kan?

TEPUNG KEK SEGERA (10 JENIS)



1. TEPUNG SEGERA KEK COKLAT MOIST (±490g) RM12

πŸ’ serbuk topping, choc rice, colour rice disediakan
πŸ’ cuma tmbh susu pekat, minyak masak, telur dan air panas
πŸ’ dpt hasilkan kek  ±1kg


 2. TEPUNG SEGERA KEK BUAH (±520g) RM12

πŸ’ dapat hasilkan kek ±1kg
πŸ’ buah disediakan
πŸ’ cuma tambah susu pekat,  telur, minyak masak dan air panas
                                      

3. TEPUNG SEGERA MUFFIN COKLAT CIP (±500g) RM12

πŸ’ chocolate chip disediakan
πŸ’ cuma tambah susu cair, minyak masak, telur dan air

 
4. TEPUNG SEGERA KEK PISANG (±380g) RM8

πŸ’ cuma tambah pisang, telur dan minyak masak
πŸ’ 5 biji pisang berangan / nangka / 10 biji pisang emas




5. TEPUNG SEGERA RED VELVET (±500g) RM15

πŸ’ cuma tambah air, telur dan minyak masak
# cream cheese tidak disediakan




6. TEPUNG SEGERA BISKUT COKLAT CHIP (±640g) RM15

πŸ’ kacang + chocolate chip disediakan
πŸ’ cuma tambah marjerin dan telur sahaja




7. TEPUNG segera KEK KEJU (±400g) RM29

πŸ’ cuma tmbah susu full cream/air 300ml
πŸ’ dpt kek ±800g
πŸ’ harga termasuk filling.
πŸ’ boleh pilih filling blueberi/strawberi/oren/mangga/kiwi/ coklat


8. TEPUNG KEK MARBLE (±500g) RM12

πŸ’ cuma tambah marjerin dan telur sahaja
πŸ’ gula, serbuk koko, esen vanilla disediakan.



9. TEPUNG SEGERA APAM WARNA WARNI kukus (±510g) RM12

πŸ’ dapat hasilkan kek ± 800g
πŸ’ cuma tambah susu pekat dan telur
πŸ’ pewarna smua disediakan



10. TEPUNG SEGERA KEK PANDAN (+-500g)
RM12

πŸ’Bahan yang disertakan : tepung segera, ovalete, perisa pandan, esen vanila dan gula halus.
πŸ’Bahan perlu tambah : Telur dan Butter
πŸ’Hasil kek +-900g
πŸ’Boleh kukus/bakar.
πŸ’Resepi kek pandan cheese leleh disertakan dlm pek

πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...