Thursday, November 3, 2011

tak percaya

Alhamdulillah.. pernikahan kami hampir menginjak ke usia 2 minggu.

But believe it or not, aku terasa macam mimpi pulak yang aku telah pun dinikahkan dengan sahabatku. Subhanallah, Maha Suci Allah yang memakbulkan doaku selama ini.. lelaki yang aku impikan untuk bukan sahaja sebagai sahabat, tetapi juga suami. Tak tergambar dengan kata-kata. Lelaki yang selama ini aku sayang bagai nak giler - jiwang gilo!

Percutian bulan madu kami di Langkawi - sangat strategik memandangkan kami akan terus beraya di rumah ibu bapa mertua di Penang. Percutian kami merupakan hadiah dari abang ipar aku - Alhamdulillah.


Wildlife Bird's Park


Feeding the rabbit




sementara tunggu makanan


[picture has been removed due to kuasa veto sahabat]
gambar XXX hehe - dalam feri on our way back to jeti Kuala Perlis


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...