Saturday, February 19, 2011

Belanjawan K.A.H.W.I.N.

Memain ye.. pagi tu aku terima arahan, petang tu aku dah siapkan. Siap share document dalam google docs tau! Thanks Google sebab bila kita ada account email google, kita boleh share file (with other google's account holder) dan boleh edit/update the file at the same time.

Ye, betul, aku happy. Berborak pun itulah topik utama. Dulu pun aku topik ni. Tapi sekarang lebih casual perbincangan kami. Sebab? Perbincangan lebih serious, berkenaan budget.

Aku ada buat template belanjawan kahwin yang aku kira quite useful jugak untuk korang yang sedang dalam usaha membuat pengiraan. Tapi, tunggu budget approved dulu la baru aku share kat sini k? Itupun kalau sahabat aku approved budget tu. ngeh ngeh ngeh

Harus diingat, belanjawan kami (aku & sahabat) TIDAK termasuk pelamin. Dan mereka yang nak guna file tersebut, don't expect too much from me as we are trying to reduce/cut cost for the big day.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...