Friday, September 24, 2010

Terima Kasih

[1]
Ada usrah malam tadi pukul 830 di rumah Kak A. Pukul 9 camtu once cukup korum, kitorang dah start ummul kitab, terus la Kak A mula kan usrah.
"Kita mulakan dengan tajuk..."

Blackout!

[2]
Ada hikmah atas segala yg terjadi. And i'm still trying to cope with that. Malam yg blackout memberikan sedikit kelegaan. Kak L yg merupakan naqibah menasihati aku. Bkn masalah aku pun tapi melibatkan ahli keluarga aku, so secara automatik aku dilibatkan.

Candle light dinner aku diiringi air mata.

[3]
Pergi kerja dalam keadaan sedikit marah. Marah si Y yg tak reti bahasa. Ya Allah, besarnya dugaanMu.
Kalau selalu sms, arini call. Sahabatku walaupun tak berapa sihat, penat bekerja luar, tetap bersedia mendengar pot-pet-pot-pet dari mulut aku.
Lepas bercakap, letak HP. Masuk office - mengalir lagi air mata aku. huhu. Tapi tak lama sebab sahabat sentiasa memastikan aku tenang. sms lagi.

[3]
Dapat panggilan dari syarikat C. Tender kami berjaya.

Alhamdulillah, terima kasih. Rezeki kami.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...