Thursday, July 15, 2010

hutangs

Assalamualaikum;

Hutang. Waduh.. this is one of the reason why I never have in my thoughts to buy a car. At least for now.

Haritu aku check hutang-hutang ku yang aku langsaikan melalui online transfer + kiriman cek, banyak ni je:
PTPTN : RM150 (monthly) + RM0.50 bank charges
TAPEM : RM161 (monthy) + RM0.30 setem charges




wut wut!! hutang tu aku start bayar lepas 6bulan start keje. Alhamdulillah.. aku tak termasuk dlm statistik siswazah menganggur.. and last time aku check, balance hutang aku ala-ala segan nak surut je. huhu

PTPTN : pinjam RM16,049.75
: baki RM13, 548.15

TAPEM : pinjam RM11,600.00
: baki RM9,600.00

wahhhh..gigih aku bayar tiap2 bulan. Hutang-hutang aku masih lagi mengekalkan 5 angka. Wahhhh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...