Monday, March 8, 2010

hadiah perkahwinan

ha..

hari berganti hari, minggu berganti minggu, tahun berganti tahun. pejam celik, dah masuk bulan ke 3 tahun 2010. waduhhh. aku sudah tua rupanya!

habis je degree (2006), aku dah mula terima sms, emel, mesej dari FB jemputan kawan-kawan seperjuangan yang akan berumahtangga. wahhaa.. agak sensitip soklan ni skang. dulu-dulu boleh la nak bergelak tawa. la ni, umoq da nak masuk 26 tahun. haaaaa.. memain. 26 tahu tak!

well.. thats not the story. haha
start 2007 lagi kami dah terima jemputan kawin. la ni 2010, baby dah buleh berlari. wahahah..
masuk 2010, aku dah pening nak pilih hadiah apa? ok la. jom kita meng'list' down kan antara hadiah kegemaran :
  • pinggan mangkuk
  • set make-up
  • seterika
  • home theater - hahha.. nak mampos? rumah aku pun takde menatang nih
  • buku agama (tips2 rumah tangga, tips jadi suami/isteri mithali, etc)
  • couple selipar - hehehe. beli yg cute2 la. selipar jepun, aku pakai dlm bilik air je
  • perfume - nehi. bajet lari
  • lampu bilik tidur - wahhhh. i loike!! tapi mahai. - reject
  • coffee maker - aku rasa coffee maker ni utk org pemalas je. haha
  • teddy bear - mcm tak sesuai lak
  • frame - aaaaahhh nice!
dalam banyak2 hadiah kat atas, mana yg sesuai? aku dah penah bg selipar (lawa ok!), buku agama, pinggan mangkuk (of cos).

skang nk bagi apa? tolong bagi cadangan skit.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...