Wednesday, November 25, 2009

intro

Hi~again..

sigh~ blog ntah yg keberapa ntah sbb blog yg lama, hilang. without a trace.

from now onwards, u http://www.pembuatkopi.blogspot.com will be my diary. org slalu kata, diari tu sesuatu yg rahsia. but for me, this diary is meant for all. sharing is caring kan?

arini, sampai jek opis dah nampak kete bos. awal seeeh. tp dia xdak dlm opis. member saya ckap bos p melaka. owhh.. ok. kire arini enjoy la gamaknyer. tp xde makne la enjoy nyer pon. arini 8 zulhijjah. kan sunnah berpuasa 8 & 9 zulhijjah?

oleh kerana bos xdak, so saya bw la ain (admin) kuar awal. my intention was.. 1) pay bills (opis nyer bill, hoccay!) 2) bukak account maybank-i (skang ni saya ada akaun HSBC - ni ms keje utk MYOB. cimb pn ada, tp utk PTPTN. then skang ada mybank plak..byk sguh acct saya. pasni cadang2 nk bukak saving acct under al-Rajhi plak. meaning to say, balance dlm HSBC akan ku tranfr msok al-Rajhi)

balik je dari opis, bos tak sampai2 lg..hm~ bz la kot (bersangka baik. hahaha)

oh ye.. smalam bos tanya thru YM
"camne dengan studi awak?"
"dah tutup buku la bos, skang sibuk dgn sebut harga.."
"haaaaa??? mana boleh tutup buku. bile ada keje overlap, tengok priority. asgmt yg saya bg, mesti siap"
"OK" haaa. itu je la jwb saya. takkan saya nk jwb pjg2 kot? tu kuajak namanya.

dan disebabkan itu, saya kene stop memblogging. hahahah. studi balik. ccnp. sungguh la kepalsaya dah berkarat.

kalau failed ccnp ni..haih. ada gaya kene prepare resign letter siap2 nih.. aduyaii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...